Lupe Fiasco - Daydreamin'

ungefär vad jag gjort idag.


I dag får ni låttexen på svenska, jag har hittat mitt nya beroende att låta google översätta texterna till mig, det blir bra annourlunda ibland...

Jag somnade under blommor 
För ett par timmar
På en vacker dag
Daydream 
Jag drömmer om ni bland blommor
För ett par timmar
En sådan vacker dag


 Som jag spy bakom min jätte robotens ögon
I keep him happy "orsak skulle jag kunna falla ut om han gråter
Rädda för höjder så jag kan ta reda på om han flyger
Håll honom på autopilot orsak kan jag inte köra
Room nog för en jag berätta för mina Homies de inte kan rida

Såvida de sittin på axlarna men det är alldeles för hög
Låt oss försöka att inte steg på barn
Nyheterna kameror filmin
Detta walkin projektet buildin 
Nu finns det hoes Sellin hoes gillar precis runt tårna
Och crackheads tigga till omkring benet
Det finns krokig poliser som är stationerade på knäna
Och de gör drive-bys gärna upp och ner på låren
Och det finns en bil jaga gående på vid midjan
Håll ett västen på min kista
Jag är sittin i mitt rum som jag lookin out ansiktet
Somethin att skriva om
Jag ändå fått några skador från fightin den Whitehouse, bara en

Daydream

Jag somnade under blommor
För ett par timmar
På en vacker dag
Daydream
Jag drömmer om ni bland blommor 
För ett par timmar
En sådan vacker dag

Nu kommer alla på, låt oss göra kokain cool
Vi behöver lite mer halv nakna kvinnor upp i poolen
Och hålla denna MAC-10 som alla omfattas av juveler
Och kan du vänligen lägga din titties närmare det 22s?
Och där är det champagne? Vi behöver champagne 
Nu ser så hårt du kan med detta trubbiga i handen
Och nu hålla upp din kedja slow motion genom lågor
Nu Cue röken maskiner och simulerat regn
Men inte för högt "orsaken till barnets sleepin
Jag undrar om man vet vad världen är keepin
Upp både ärmar medan han bestämmer det dreamin
Me and my robot tip-toe "runda creepin
Jag var tvungen att vända mig tillbaka på vad fick du betalade 
Jag kunde inte se halva huva på mig gärna Abu Ghraib
Men jag vill tacka de gator som drev mig galen 
Och alla tv-apparater där ute som väckte mig, jag var

Daydream
Jag somnade under blommor
För ett par timmar
På en vacker dag

Daydream
I dream of you amid the flowers
For a couple of hours
Such a beautiful day
Daydream
I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0