Panik och Ångest

Denna veckan har jag precis insett att jag ska fytta till hösten och förmodligen till ett rum på 19 kvadrat och dela kök med en massa andra, borde egentligen låta roligt men jag känner bara paniken växa mer och mer, helt hopplöst. Hur kan man hänga upp sig på något sådant? Får noll i förståelse från familj och känner mig en aning ensam, så framöver är det bara jag och John Mayer som förstår varandra. Jag tror iPoden suckar och tänkter inte nu igen jag står inte ut, för dessa Jag och John studerna kommer ganska ofta. Tyvärr har inte detta landet Ben and Jerrys för då hade vi haft grupp terapi.


                                                                                                                                            image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0