Ja, då har man gjort bort sig inför Norska Kungahuset

Drottningen har en flott lägenhet i huset där jag jobbar, hennes bror äger huset. Man ser ofta tjänstefolk komma förbi med vita linneduka, sängkläder m.m Vi på kontoret brukar skoja om att hon tar hit alla sina älskare, men det är nog tveksamt, Kungen och Sonja har en bra relation nu, tuffare var det på 90 talet typ.

I dag kom då Audin hit, jo drottningen åker Audi och ur baksätet kommer en ganska ung 50+ dam. Jag skriker över till Mari, -Är det drottningen, eller är hon för ung? på min breda underbart distinktiva skånska. Mari kommer asflabbans duckande förbi och väser "Jag har fönstret öppet", och jo drottningen måste ha hört, hon stod 2 m ifrån fönstret. 
 

Hon ser inte ut som hon var över 70. Men tillskillnad från drottning så ser hon inte ut som en plastik kirurg har fått göra vad han vill med hennes ansikte. Ska se om jag vågar ta ett foto nästa gång, tills dess ska jag träna på att prata stockholmska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0