På väg hem, och sen vidare...

Nu har jag bokat flyget hem från Oslo, 21 maj blev det. Det kändes så bra när jag bokade men nu känns det nästan lite sorgligt, jag kommer sakna Oslo speciellt nu när våren änligen kommit. Och speciellt familjen jag bott hos, de är så snälla och goa. Har trivts så bra här nästan bättre än i mitt eget barndomshem, men det kanske man inte får säga. Ja ja sagt är sagt.


Alla fick jobb uppe på Nordkapp så det ska bli så kosligt. Om jag inte vetat hur tråkigt det blir efter ett tag så skulle jag säga att jag ser fram emot det. Tänkter i alla fall starta en ny kategori när jag flyttar upp; dagens Nordkapp moment/ turist. Det kommer många märkliga sådan, gissar att det blir fler i baren nu när jag ska jobba där. Jag ska hålla koll på hur mycket champange det går åt. Hehe, det blir en del. Här är lite bilder från förra året.
image3
image2image4image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0